Miks mina

Olen Kärt Parbo – kogenud juhiabi ja bürootöö spetsialist, kellel on üle 20 aasta töökogemust erinevates valdkondades, sealhulgas personalitöö, dokumendihaldus ja administratiivne tugi. Tööalastes suhetes väärtustan täpsust, usaldusväärsust ja selget suhtlust. Tugevused minu töös põhinevad süsteemsusel, kohanemisvõimel ning võimel iseseisvalt vastutada. Nende aastate jooksul olen saanud endale ka usaldusväärsed partnerid ja nõuandjad.

Mida on kliendid ja tööandjad minu kohta öelnud

4.5/5
„Kärt on meie meeskonnas olnud aastaid ja on igas mõttes meie tugisammas. Tema töökindlus, korrektsus ja professionaalne suhtlusstiil muudavad igapäevased protsessid sujuvaks. Ta ei karda vastutust, tuleb toime nii kiirete tööperioodide kui ka ootamatute olukordadega. Meil on olnud suur privileeg temaga koos töötada.“
Aivar Kägu
juhatuse esimees
4.5/5
„Kärt aitas meid dokumentatsiooni korrastamisel ja üldises kontorihalduses. Töökeskkonna riskianalüüsi läbiviimises ja uue töötasu süsteemi juurutamises. Tema töö oli kiire, täpne ja diskreetne. Koostöö temaga oli alati meeldiv – ta oskab kuulata, mõista ja lahendada. Tema teenus oli meie väikeettevõttele suureks abiks.
Nemo Vunk
tegevjuht

Arutame, kuidas tuua tööõnn Sinu kontorisse

Võta kohe ühendust, esimene konsultatsioon, 30 minutit on sulle tasuta!